#Anti-verveel-tip 1: DIY Tassel slinger


Ik beloofde jullie in het begin van deze blog om af en toe een anti-verveel-tip met jullie te delen. Bij deze de eerste tip voor de creatievelingen onder ons, of degene die het wel eens een kans willen geven ; ).


Ik heb er plezier aan beleefd en het resultaat heeft mijn witte bureau opgevrolijkt: een DIY Tassel slinger. Het is helemaal niet zo moeilijk en het enige wat je nodig hebt is één of meerdere bollen wol of draad, afhankelijk van hoeveel verschillende kleuren je wil in je slinger. Aan de slag! Op de afbeelding hieronder zie je, hoe je de DIY Tassel slinger kan maken. In 3 stappen heb je één tassel. Hoe meer je er maakt, hoe langer je slinger. Dat kies je volledig zelf. 


Ik koos zelf de kleuren geel en roze en hieronder zie je het resultaat. Ik ben zeer benieuwd om jullie DIY Tassel slingers te zien, dus post zeker een foto van het resultaat in de reacties.


Zonnige groetjes
Louise
7/04/2020, Kruisem


Bronnen
Ideas Originales . (z.d.). Handwerk, Knutselideeën, Creatief. Geraadpleegd op 2 april 2020, van Pinterest

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geboortegolf

#Anti-verveel-tip 4: Back in shape