The end


Hallo allemaal

Op 26 maart stapte ik in de blogwereld voor een taak voor school. Bijna twee maand later staan er tien blogs online en vier anti-verveel-tips. Ik had vooraf nooit gedacht dat ik het schrijven van de blogs zo leuk zou vinden. Het zoeken naar onderwerpen en informatie heeft me veel geleerd. Nu komen de examens eraan en is het dus tijd om afscheid van jullie te nemen. Bedankt om mijn blogs te lezen. Ik hoop dat jullie er evenveel uit geleerd hebben als ik.


(positief tegeltje)

Warme groetjes
Louise
22/05/2020, Kruisem

Bronnen
Rosevink, R. (z.d.). Mooie spreuk op tegeltje, Teksten, Grappige teksten, Inspirerende citaten. Geraadpleegd op 22 mei 2020, van https://nl.pinterest.com/pin/329677635199837724/

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geboortegolf

#Anti-verveel-tip 1: DIY Tassel slinger

#Anti-verveel-tip 4: Back in shape